Click Away στο Fashion City Outlet!

ΒΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ & ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ

  1. Ο πελάτης πραγματοποιεί την παραγγελία του τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά από το κατάστημα της επιλογής του
  2. Το κατάστημα αποστέλλει στον πελάτη ένα αποδεικτικό της παραγγελίας του (απόδειξη πληρωμής ή sms παραγγελίας).
  3. Ο πελάτης στέλνει μήνυμα στο 13033 με τον κωδικό 2. Να σημειωθεί πως σε περίπτωση ελέγχου από τις Αρχές ο πελάτης θα πρέπει να επιδεικνύει το μήνυμα στο 13033 μαζί με το μήνυμα ή την απόδειξη που έχει λάβει από το κατάστημα στο οποίο έχει πραγματοποιήσει την παραγγελία.
  4. Ο πελάτης έρχεται στο Fashion City Outlet από τις 2 εισόδους (Κεντρική Είσοδο και Είσοδο BAZAAR Super Market) που θα λειτουργούν ειδικά για την υπηρεσία Click Away
  5. Κατά την είσοδο του ο πελάτης επιδεικνύει το μήνυμα που έλαβε από το κατάστημα ή την απόδειξη αγοράς, προκειμένου να του επιτραπεί η είσοδος εντός του Fashion City Outlet.
  6. Ο πελάτης κατευθύνεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και μόνο στο κατάστημα (ή στα καταστήματα) στα οποία έχει πραγματοποιήσει κάποια παραγγελία.

 

 

ΩΡΕΣ ΚΑΙ ΗΜΕΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ CLICK AWAY

Η υπηρεσία διατίθεται καθημερινά, από Δευτέρα έως και Σάββατο, από τις 11:00 έως τις 19:00

Ανοικτά και τις Κυριακές 20 και 27 Δεκεμβρίου, από τις 11:00 έως τις 19:00

Το κατάστημα Media Markt θα είναι ανοικτά  Δε – Σα: 09:00 – 20:00 &  Kυ: 10:00 – 18:00

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ

ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ Τηλέφωνο Επικοινωνίας

Website

On Line Catalogue

AMERICAN STARS 2410 671541

www.american-stars.gr

BROOKS BROTHERS 2410 661786

HUGO BOSS 2410 661779

MEN / WOMEN

KOZEE 210 9950027 / 210 9940335

www.kozee.gr

MANETTI 2410 671542

www.manettionline.com

MEDIA MARKT 2411 806800

www.mediamarkt.gr

PANAIDIS EYEWEAR BOUTIQUE 2410661544 / 6972363055 (μόνο κατόπιν ραντεβού)

REPLAY 2410 661786

TOMMY HILFIGER 2410 671543 / 6970055738

gr.tommy.com/el

ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ OUTLET

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

  1. Από που γίνεται η παραλαβή της παραγγελίας μου;

Η παραλαβή της παραγγελίας σας θα γίνεται στην είσοδο κάθε καταστήματος  του Fashion City Outlet και πιο συγκεκριμένα, στον χώρο που θα βρίσκεται μπροστά και έξω από την Είσοδο του κάθε καταστήματος (όχι εντός του καταστήματος).

  1. Πώς γίνεται η πληρωμή της παραγγελίας μου;

Κάθε κατάστημα θα σας ενημερώνει με βάση τις διαδικασίες του για τον τρόπο πληρωμής της παραγγελίας σας.

  1. Πότε μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου;

Κάθε κατάστημα θα σας ενημερώνει με βάση τις διαδικασίες του για την ημερομηνία και ώρα παραλαβής της παραγγελίας σας.

  1. Τί θα πρέπει να έχω μαζί μου για να παραλάβω την παραγγελία μου;

Για την παραλαβή της παραγγελίας σας είναι απαραίτητη η ταυτοποίηση των στοιχείων σας και για αυτό το λόγο παρακαλείσθε να έχετε μαζί σας το σχετικό αποδεικτικό της παραγγελίας σας, όπως σας έχει σταλεί από το κάθε κατάστημα.

  1. Τί γίνεται αν υπάρχει ουρά στο κατάστημα για την παραλαβή;

Κατά το διάστημα τυχόν αναμονής κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας, παρακαλείσθε να τηρείται όλα τα ενδεδειγμένα μέτρα προστασίας (απόσταση των 2 μέτρων, προστατευτική μάσκα κλπ.)

  1. Μπορώ να παραγγείλω τηλεφωνικά;

Κάθε κατάστημα θα σας ενημερώνει με βάση τις διαδικασίες του για τους δυνατούς τρόπους πραγματοποίησης της παραγγελίας σας.

  1. Τί γίνεται αν έχω παραγγελίες από περισσότερα από 1 καταστήματα;

Παρακαλούμε σημειώστε πως σε περίπτωση που έχετε πραγματοποιήσει αγορές από περισσότερα από ένα καταστήματα του Fashion City Outlet, θα πραγματοποιήσετε την παραλαβή κάθε παραγγελίας σας από το αντίστοιχο Κατάστημα. Η παραλαβή της κάθε παραγγελίας σας θα γίνεται στην είσοδο κάθε καταστήματος (στον χώρο μπροστά και έξω από την Είσοδο του καταστήματος).

  1. Επιτρέπεται να κάνω μια βόλτα στο Εκπτωτικό Κέντρο;

Κατόπιν των αποφάσεων των αρμόδιων αρχών που έγιναν στο πλαίσιο των μέτρων για τον περιορισμό εξάπλωσης του COVID-19, τα καταστήματα εστίασης και λιανικού εμπορίου βρίσκονται σε καθεστώς αναστολής της πλήρους  λειτουργία τους, μέχρι νεότερης σχετικής απόφασης. Τα καταστήματα που παραμένουν ανοιχτά για την εξυπηρέτηση των καταναλωτών και στα οποία επιτρέπεται η πρόσβαση είναι το Super Market BAZAAR Cash & Carry.

  1. Παρέλαβα την παραγγελία μου, αλλά θα ήθελα να την αλλάξω/επιστρέψω. Με ποιο τρόπο μπορεί να γίνει αυτό;

Για τυχόν αλλαγή/επιστροφή της παραγγελίας θα πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας με το κατάστημα από το οποίο κάνατε την αγορά σας.